Despre noi :
VINIA este o marcă înregistrată la OSIM și este
proprietatea S.C. VINIA S.A. Iași. Istoria numelui VINIA este simplă: VIN + IAȘI = VINIA. Sugestiv la începuturile sale, numele VINIA
cu timpul a ajuns să desemneze un brand de vinuri produse în podgorii diverse
ale României. În evoluția sa, business-ul VINIA s-a desfășurat și se desfășoară și în alte
județe ale
României, trecând prin podgorii precum Murfatlar, Dealu Mare, Sarică Niculitel,
Minis, Vrancea, Vaslui. În toate aceste podgorii VINIA a deținut și exploatat
plantații de viță de vie, respectiv a procesat strugurii în
cramele pe care le-a deținut (sub diverse forme) aici.
Astfel, cu timpul, VINIA a
dobândit un avantaj comparativ major în raport cu alți concurenți și anume un
portofoliu diversificat după criterii precum originea vinului (diverse
podgorii), soiuri (toate soiurile nobile valoaroase cultivate în România) ,
caracteristici organoleptice (culoare, gust etc.) și în același timp un
portofoliu consistent din punct de vedere calitativ și al garanției unice
date de un singur producător. În portofoliul VINIA se regăsesc:
✓ cele mai notorii soiuri românești: Grasă de
Cotnari, Busuioacă de Bohotin, Fetească Neagră, Fetească Albă, Tămâioasă
Românească, Babeasca Neagră
✓ toate
soiurile nobile de import (post-filoxerice): Cabernet
Sauvignon, Merlot, Pinot Noir, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Pinot Gris, Muscat
Ottonel, Aligote
✓ podgorii
renumite: Cotnari, Bohotin, Iași, Huși-
Vutcani, Iana
✓ toate
tipurile de vin după culoare (alb, roșu,
roze) sau gust (sec, demisec, demidulce, dulce)
✓ cel mai vechi brand de vin romanesc distribuit pe piețele externe (Dacia Gold Cotnari - din 1982 fără
întrerupere în SUA)
✓ rachiuri naturale din fructe (gama Premium): de gutui, cireșe, pere busuioace, țuică toate învechite în budane de
stejar ( de la 8 până la 20 de ani).
✓ rachiuri naturale din fructe (gama Vechea Distilarie): mere,
caise, vin, țuică batrană
✓ vinars: VSOP, XO (gama Premium), VS (gama
Vechea Distilarie)
✓ lichioruri: de portocale, lămâie verde ( Limoncello di vino), vișine, caise.
Valorile brandului VINIA
Capacitatea de producție
respectiv de îmbuteliere și livrare fac din VINIA un partener de încredere. Pentru
oamenii VINIA nu a fost însă suficientă această dimensiune. Astfel au investit
constant în înființarea de plantații noi, în dotarea cu tehnologie modernă de vinificație,
ambalare, laborator etc. toate aceste investiții urmărind
satisfacerea unei cereri diversificate, cu pretenții
calitative și sortimentale diversificate dar și
împlinirea unei pasiuni uneori prea greu de probat dintre butucii de vie sau
dintre butoaiele pline cu vin din beciurile cramelor VINIA.
✓ pasiune
✓ profesionalism
✓ încrederea în parteneriat
✓ orientare către client
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu