joi, 3 mai 2012

Valorile Vinia Iasi


Despre noi :
VINIA este o marcă înregistrată la OSIM și este proprietatea S.C. VINIA S.A. Iași. Istoria numelui VINIA este simplă: VIN + IAȘI = VINIA. Sugestiv la începuturile sale, numele VINIA cu timpul a ajuns să desemneze un brand de vinuri produse în podgorii diverse ale României. În evoluția sa, business-ul VINIA s-a desfășurat și se desfășoară și în alte județe ale României, trecând prin podgorii precum Murfatlar, Dealu Mare, Sarică Niculitel, Minis, Vrancea, Vaslui. În toate aceste podgorii VINIA a deținut și exploatat plantații de viță de vie, respectiv a procesat strugurii în cramele pe care le-a deținut (sub diverse forme) aici.
     Astfel, cu timpul, VINIA a dobândit un avantaj comparativ major în raport cu alți concurenți și anume un portofoliu diversificat după criterii precum originea vinului (diverse podgorii), soiuri (toate soiurile nobile valoaroase cultivate în România) , caracteristici organoleptice (culoare, gust etc.) și în același timp un portofoliu consistent din punct de vedere calitativ și al garanției unice date de un singur producător. În portofoliul VINIA se regăsesc:
  cele mai notorii soiuri românești: Grasă de Cotnari, Busuioacă de Bohotin, Fetească Neagră, Fetească Albă, Tămâioasă Românească, Babeasca Neagră
  toate soiurile nobile de import (post-filoxerice): Cabernet Sauvignon, Merlot, Pinot Noir, Sauvignon Blanc, Chardonnay, Pinot Gris, Muscat Ottonel, Aligote
  podgorii renumite: Cotnari, Bohotin, Iași, Huși- Vutcani, Iana
  toate tipurile de vin după culoare (alb, roșu, roze) sau gust (sec, demisec, demidulce, dulce)
  cel mai vechi brand de vin romanesc distribuit pe piețele externe (Dacia Gold Cotnari - din 1982 fără întrerupere în SUA)
  rachiuri naturale din fructe (gama Premium): de gutui, cireșe, pere busuioace, țuică toate învechite în budane de stejar ( de la 8 până la 20 de ani).
  rachiuri naturale din fructe (gama Vechea Distilarie):  mere,  caise,  vin, țuică batrană
   vinars: VSOP, XO (gama Premium), VS (gama Vechea Distilarie)
  lichioruri: de portocale, lămâie verde ( Limoncello di vino), vișine, caise.
Valorile brandului VINIA
Capacitatea de producție respectiv de îmbuteliere și livrare fac din VINIA un partener de încredere. Pentru oamenii VINIA nu a fost însă suficientă această dimensiune. Astfel au investit constant în înființarea de plantații noi, în dotarea cu tehnologie modernă de vinificație, ambalare, laborator etc. toate aceste investiții urmărind satisfacerea unei cereri diversificate, cu pretenții calitative și sortimentale diversificate dar și împlinirea unei pasiuni uneori prea greu de probat dintre butucii de vie sau dintre butoaiele pline cu vin din beciurile cramelor VINIA.
pasiune                                            
profesionalism                                 
încrederea în parteneriat                
orientare către client                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu